duminică, 19 septembrie 2010

Orice poveste

... are un inceput. Eu am o adevarata pasiune (a se citi obsesie) pentru cercei. Am evident o adevarata colectie de cercei (si nu numai) adunata in ceva ani. De fiecare data cand gaseam o pereche de cercei "mai altfel" o cumparam imediat, chiar daca nu erau exact cum mi-as fi dorit, sau chiar daca pretul era un pic cam mare.

    De curand m-am gandit ca as putea sa incerc si eu sa-mi fac propriile mele bijuterii, exact modelele si cu materialele pe care mi le doresc. Si eu cel putin sunt multumita de rezultat :).

    Acum as vrea sa impartasesc si cu ceilalti pasiunea mea pentru bijuterii, materializata in propriile mele creatii. Incetul cu incetul invat cat suntem de diferiti, si cat de diferite ne sunt gusturile, asa ca am inceput sa  fiu atenta la ce le place si celorlati. Sper deci ca veti gasi aici ceva care sa fie si pe placul vostru, sau daca nu, cu cea mai mare bucurie voi asculta si citi orice propunere si sugestie.

Va multumesc pentru vizita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu